Blogg

Snøfræser'n !!!

Jabbadabbadu!!!! Endelig masse snø her hjemme også...Mamsen sier jeg ligner på en "snøfreser" når jegløper avgårde så snøen spruter rundt meg, hihi.... ;-) Som dere ser, så har jeg det bra, koser ...

Godt Nyttår!

Godt Nyttår!Håper du har hatt ei koslig jule- og nyttårsfeiring :-) Jeg harvært 2 hele uker på juleferie her oppe i"favorittriket" mitti Kvitfjell <3Hjemme har det vært "grønn" jul, med regn og...

God Jul :-)

Titter innom, med litt snø på nesa, bare for å ønske deg God Jul <3 I dag har jeg hatt besøk av kompisen min Buster,så vi fikkbyttet julegaver ;-) Se så fine kjeksposer mamma og jeg har laget ...

Julebaksten unnagjort...

Tradisjonen tro, har jeg tattkjevlet i egne poter, og bakt litt hundegodis til jul... I år har jeg bakt noen veldig yummi salami-snacks...Her prøvesmaker jeg deigen bittelitt,for jeg kan jo ikke b...

Ei pakke hver dag...

Se her dere,jammen har jegfått min egen adventskalender i år også... Luer veldig på hva som er inni denne store pakka her,men mamsen sier jeg ikke får den før på julaften.... Bare ei pakkehver da...

The best ever...

Denne høsten har rett og slett vært "The Best Ever" For det meste nydelig vær, ikkenoe snø og mildt til langt uti november.De siste dagene har det riktignok blitt litt kaldere om natta,og frost på...

Gråværsfredag...

Vi har hatt masse flott vær i høst,og selvom mamsen min har begynt å jobbe litt igjen,har vi hatt mange herlige turer i skog og mark :-) Fra Bergstoppen med utsikt over Gjøvik... Og mange turer p...

Tassen Aldrimett....

Jepp, det er det mamsen sier jeg heter....Tassen til fornavn og Aldrimett til etternavn!!!!Og nå lurer du sikkert på hvorfor....Her om dagen kom broren min hjem fra jobb,laget seg middag, gav meg m...

Bortreist på dagen...

En middels høy, mørk, og ganske så kjekk kar, som jeg kjenner veldig godt,glemte visst helt å skrive på bloggen sin at han var bortreist på bursdagen sin... Han feiret dagen på hytta i Kvitfjell.....

Helt på jordet igjen....

Se på meg,det gir en helt egen frihetsfølelse å kunne løpe på et digert jorde.... Jeg er så glad for at bonden har skåret kornet,og at jeg endelig får lov åløpeher igjen...Nydelig høstvær og et di...

RIP mamma Pampy...

I går fikk vi den triste beskjeden fraKennel Miavo i Valdres,mamma'n min Pampy hadde reist til hundehimmelen bare 9 år gammel :(Hun ble akutt syk, og det viste seg at hunhadde leverkreft.Våre tanke...

100-meter'n...

Puh, er skikkelig sliten etter helga altså.... Vi har fått ny skigard,et slags høyt gjerde, rundt hele hytte-eiendommen vår......men deter nemlig skikkelig slitsomt å måtte markere sitt eierskap p...

Litt do-prat...

Her om dagen kjøpte mamsen min verdens fineste do-papir... Tenke seg til at de har laget do-papir med meg på a'gitt...Kanskje jeg skulle lære meg å gå på inne-do jeg også?Tenk så praktisk når det ...

Auda!!!

Jippi, verdens heldigste Tassen,fikk bli med Hanne og Sondre på hytta noen dager :-)Det var bare sååå nyyydelig vær,og vi var på tur i fjellet hver eneste dag :-)En liten hvil i lyngen :-) Auda!!!...

Helt på bærtur....

I disse valgtider...Jeg er helt på bærtur,og valget mellom rødt og blått er veldig enkelt,jeg for min del liker ingen av delene...Men TUR det ELSKER jeg :-)Ruller meg i lyngen, snuser rundt og stor...

Farvel til min bestevenn Leo...

I dag forlot min bestevenn Leo oss, og flyttet inn i hundehimmelen 10 år gammel...Det er skikkelig trist å tenke på...Han har hatt kreft lenge, og operert bort kuler 3 ganger tidligere,og nå hadde ...

Haha, lurte dere....

For litt over ei uke siden pakket mamsen og søstra mi koffertene sine,og reiste sydover til noe de kalte "tyrkerland" eller noe slik... De har vært på ferie og kost seg,mens jegmåtte værehjemme og...

Lei av å male...

Mamma maler....Pappa og Sindre maler... Jeg erSKIKKELIG LEIav atalle er opptatt med å male hele tiden,så herhar jeg lagt meg til å furte midt i alt oppussingsutstyret!!! Broren min har kjøpt seg ...

Ædda-bædda...

Her er det noen som har kost seg med en hel sau til middag,men æresord, det er IKKEmeg altså...!!!!! Da jeg var på Ringebufjellet på tur med søstra mi,kom vi over alle disse beinrestene av en sau....

Fjelltur med dunder og brak...

Søstra mi Hanneog kjæresten hennesSondre,skulle på fjelltur,og ville såklart ha med seg den erfarne fjellhunden Tassen "Monsen" Kjølvang:-) Vi pakket en diger sekk, og kjørte opp til Ringebufjelle...

Ship o'hoi...

Her fortsetter det varme fine sommerværet,ogi går var vi ute med båten vår "Tøffen" på Mjøsa. Jeg synes det er kjempegøy å være ute i båt,og koser meg med å titte utover vannet.Vanligvis bruker je...

Sol, sommer og is...

I dag har det vært skikkelig pesende varmt ute, ordentlig sydenvarme ifølge mamma...Jeg prøvde å være litt i sola,fordi mamma lå på en madrass og solte seg,men fysjameg, holdt på å bli helt stekt j...

Sommerjobb...

Den siste uka har vi hatt skikkelig sommer,og mamsen og jeg har kost oss masse hjemme i hagen vår.Det er så deilig å bare kunne gå rundt som jeg vil,være litt i sola og litt i skyggen...Mamsen synt...

Endelig litt finvær...

Yess!I dag kom det endelig litt finvær hit jeg bor også,så dadro mamsen og jegpå en herligtur langs Mjøsa... Her er vi i den lille båthavna i FredevikaSelv om jeg ikke er så glad i å bade,så synes...

Stooore Loch....

Her om dagen fikkvi kosligbesøk av søskenbarnet mitt Heidi og hunden hennes Loch Loch er en skotsk hjortehund, og veldig stor i forhold til meg ihvertfall...Jeg bjeffet og satteham litt på plass m...

Lille Maja...

I dag har jeg fått hilse på den nye naboen min, lille Maja :-) Hun er bare 8 uker, og så liten at hun snek seg under gjerdet,og inn i hagen min for å hilse på meg. Hun er ei søt og snilllita Gord...

Litt feiring...

Lurven 8 årFor en stund siden hadde kaninen vårbursdag, og ble behørig feiret,for her i huset er det ikke bare jeg som får bursdagskake...Mamsen haddelaget en spesiell kaninkake,av salat, eple, jor...

Langtvekkistan...

Jeg hadde rett....Den kofferten betydde nemlig at mamsen og papsen skulle ut å reise :(Tror minst de må ha vært i "LANGTVEKKISTAN" eller noe slik,for de har vært borte i 2 langeuker...Og tror du ik...

Russesuss...

Vel overstått...Håper dere hadde en aldeles super 17.maifeiring i går.Jeg feiret hos farmor og hos mormor og bestefar,sammen med masse små og store familiemedlemmer,og fikk selvfølgelig smake både ...

Hagearbeid og barkebiller...

Nå er det helt snøfritt i hagen vår,og da blir mamsen og papsen superivrige og jobber i hagen så fort det er oppholdsvær.Det betyr masse frisk luft og utetid for meg ;-) Det rakes, graves og klipp...

Russetid...

Sjikkelakke, sjikkelakkeshow show show.Bommelakke,bommelakke bow bow bow.Sjikkelakke, sjikkelakke jazz bom bø.Julekake,julekake hjembakt brød ;-) Jeg falt for fristelsen til å prøve russelua til s...

Blinkskudd...

I dag var mamsen min og jeg på årets første tur til Bergstoppen,hvor det er en kjempeflott utsikt over byen min Gjøvik og innsjøen Mjøsa...Vi tok oss tid til litt avslapning og lek,mens vi nøt det ...

Tung i rompa...

Mamsen min er så tung i rompa om dagen altså....Men etter både snøvær og regn i går, tittet sola fram,så da fikk jeg lurt henne med ut i skogen :-)Noen steder var det bart og fint på stiene, men de...

Juhuuu! Jeg ruller rundt....

...av pur glede, for i dag var det endelig SOL igjen :-)Finvær= turvær ;-)Her er jeg foran Kvitfjellet.Herlig! Jeg fikk løpe masse :-) Full fart, så snøen spruter rundt labbene...SKIKKELIG GØY ;-)))

Kjekt å ha...

Er på hytta iKvitfjell igjen,og her er det snøstorm, selvom vi er midt i april...Skjønner ikke hvor det flotte påskeværet er blitt av?Da jeg skulle ut å lufte mamsen min litt i dag,var det faktisk ...

Drømmepåske...

Jeg har kost meg på hytta i hele påsken,sammen med alle de tobeinte som jeg er aller mest glad i :-)Søstra mi Hanne og jeg var på skitur......og etterpå koste jeg meg i sola på verandaen ...sammen...

Påskehilsen...

Tenkte bare surfe innom her og ønske deg God Påske :-)Jeg lever det gode liv på hytta vår i Kvitfjell hele påsken...Her skuer jeg utover og passer på gårdsplassen vår.Verandakos med vaffelsteking &...

Andy & me

Da jeg var syk her for en stund siden, fikk jeg en ny kompis av søstra mi...Han har fått navnet Andy, og vil helst at jeg skalleke ogdulle med hamhele tiden.Nesten litt slitsomt til tider... Han v...

Prompegutt...

Mamma sier jeg er en "prompegutt"!!! Skikkelig dårlig gjort, ikke sant?Faktisk såvar jeg syk, og lå som et slakt på gulvet her...Ikke ville jeg spise mat eller drikke vann,og ikke engang godbiter o...

Blåsbortdager...

Jeg har vært noen dager på vinterferie på hytta vår i Kvitfjell,men det blåste noe forferdelig der oppe, faktisk så ille at de måtte stenge de store skiheisene!!!De første dagene var jeg bare kjapt...

Min egen "labberundt"...

I dag har det vært kjempeflott vær her jeg bor.Mamsen og jeg gikk en lang tur i skogen, men da jeg kom tilbake ville jeg være mere ute...Dessverre er det kjempelenge til det blir snøfrittute i hage...

I vinterskogen min...

Lyst til å bli med meg en tur i vinterskogen min?Synes jeg har det såfint der skjønner du... Okei, kom igjen da...Se så flotte stier "skogvokter" Knut har laget...Tissepause!Gjennom skogens portal...

Gullgutt i farta...

Etter å ha sett på den supre norske skiskyterinnsatsen på TV i helga,ble jeg bittelitt inspirert da mamma, pappa og jeg var på tur i skogen i ettermiddag... Her kommer jeg bakfrai skikkelig Emil H...

Bakvendt lykke...

Selvom jeg av og til får bli med mamma på jobb i butikken,og selvom jegsynes det er ganske spennende der noen ganger...Og selvom jeg har det ganske komfortabelt der,med kurven min, teppet mitt og a...

På bortoverski...

Nå er det langhelg på hytta ;-)Litt kaldt ute, menflott føre, og sola tittet såvidt fram,så vi tok oss en skitur.Så lenge jeg holder meg i aktivitet, blir jeg heldigvisikke kald. Papsen og meg i f...

Very Important Dog...

På søndag kom han kjekke unge gutten på døra her med VG,sånn som han pleier, og der stod detfor en gangs skyld noe interressant.... Det stod om hoteller som har VID-opplegg....VID = Very Important...

Nytt år og nye muligheter...

Nytt år og nye muligheter sies det... Foreløpig er vel dagene akkurat som før det ble nytt år,men greitnok det, lider ingen nød jeg lissom ;-) Har du det bra i det nye året da? ,Noe av det jeg l...

Julebesøk av Bianca...

Dagen etter julaften fikk vi mere besøk på hytta,og til min store overraskelse kom Biancapå besøk tilMEG :-) Hun er ei 2 år gammel GoldenRetriever-frøken,snill og rolig som dagen er lang,så vi tri...

Julefeiring...

Jeg har feiret jul på hytta i år også, sammen med de jeg er glad i,og medpakker,masse kos, god mat,oglassevis med snø.... Hihi, tror jammen jeg fikk pakkerekord i år...Glemte å telle hvor mange de...

Lille julaften...

Er denne pakka til meg??? Hanne og jeg fikk "drømmejobben"........nemlig å legge alle pakkene under treet :-)Massevis av pakker, og de gamle julebukkene fikk også være med.... Kan jeg værsåsnill ...

Siste innspurt...

Her i huset er det siste innspurt før julefeiringa starter, og da må alle gjøre en innsats... Her er jeg i full sving med å pakke inn hjemmelagede leverposteibein til alle vennene mine :-) Er lit...

I vinterskogen....

Liten hund i stor skog.... Jeg løper foran i teten, er jo godt kjent i skogen min,men måinnrømme at det faktisk erlitt trygt å ha mamsen som kommer etter ;-)Herlig med vinter og snø :-)

Leverposteikjeks....

Tradisjonen tro, har jeg bakt hundekjeks til jul....Denne gangen laget vi de med leverposteismak.... ....og jeg lover, de både smaker og lukter kjempegodt ;-)Blir litt sliten av denne julebaksten,...

En tyv i huset....

I dag satt mamma hjemme i stua og spiste koteletter på lefse til middag.Akkurat da hun var ferdig med å spise,så ringte det på døra, og hun gikk unna i 5 min for å åpne.Akkurat da,snek det seg en t...

Juletrehogst...

I dag har mamsen min og jeg vært i skogen på juletrehogst...Det var litt kaldt ute,men når man er i aktivitet går det bra :-) Jeg er klar, kommer du mamma? Jegmåtte hjelpe mamma liitt da vet dere...

Sove leeenge....

Når mamsen min har fri, kan vi sove leeenge.... Zzzzzz....... Mamma sier jeg ligner "en vrengt polvott" når jeg ligger slik,hørt for noe tull!!! ...og når vi får stått opp og spist frokost,er de...

Varulv...

Er detteen varulv, eller....??? Neida, heldigvis bare meg som feirer Halloween :-) Her sitter jeg klar og venter på alle de utkledde ungene som kommer innom for å få godterier.Og er jeg heldig få...

På utstilling...

Hører stadig om hunder som er på utstilling og fårbedømt hvor fine de er,men mamsen min sier det er så mye styr at hun ikke gidder...Hmmmm.....Kan vel alltids fikse litt utstilling sjøl jeg!!!! He...

Jubelgutt :-)

Hurra for meg!I dag har jeg feiret 5-årsdagen min,og hatt en helt SUUUPER dag på alle måter :-)Først var mamsen og jeg på tur i skogen,og akkurat da tittet tilogmed solenfrem imellom to regnskurer....

Dumbo....

I helga var jeg en liten "snøggtur" på hytta,og da tok mamsen og jeg oss en liten rusletur,,til tross for at det blåste litt myeoppe i høyden... Varnoen som ertet meg da de så dette bildet,og sa j...

Storrengjøring....

Her om dagen hadde mamsen og jeg storrengjøring.Ikke inne i huset vårt,men ute i buret til kaninen vår Lurven... Huff, som du har rotet det til Lurven,tror vi må ordne litt i buret ditt...En fornø...

Bjeffing...

Nå er jeg skikkelig oppgitt over hun mamsen min altså....Hun bjeffer i tide og utide, både dag og natt!!!Jeg får ikke lov å bjeffe så mye, så dette synes jeg blir urettferdig, selv om hun tror hun ...

Litt på jordet...

Nå er det blitt skikkelig høst, med kalde netter, ogflotte høstdager... Her om dagen var mamsen og jeg på tur,og jeg tok meg den frihet å sjekke om kornet var modent... Det var visst ikke lov å g...

Pølser og øl...

Joda, såklart jeg fikk pølser og øl....Det er liksom noe som hører med når man er på guttetur med papsen skjønner dere :-) Her sitter vi på verandaen og koser oss... Med pølser... Og med øl....J...

Yes :-)

Til dere som lurer, så er svaret YES :-) Mamsen kunne som vanlig ikke motstå min sjarm og bedende blikk, så jeg fikk godbit :-)Nå stikker jeg til fjells i helga sammen med papsen,så får hu arbeids...

Kveldstur i skogen

Tur er noe av det viktigste her i verden :-)Siden mamsen min jobber så fryktelig mye for tida,blir det altfor lite tid til langeturer dessverre...Men heldigvis tar hun seg sjøl litt i nakkeskinnet,...

The Love Boy

Ute regner det som vanlig denne sommeren,så jeg ligger på yndlingsplassen min i den storesofaen,på den innebygde verandaenog slakker... Her ligger "The Love Boy" og venter på at Dama med stor D (e...

Redningsaksjon...

Jeg harvært på hyttetur med søstra mi og kjæresten.Først var vi på hytta vår iSølen.Vi gikk tur innmot Sølenfjellet, og jeg viste vei,for jeg har jo gått der før i sommer :-)Vi var også på fisking ...

På farten igjen....

Det er så grusomt"boooring" i dette huset for tiden,ikkeno' som skjer etter ferien liksom...Utendørs er det for det meste regn,så jeg gidder ikke gå ut annet enn i nødvendige ærender,og alle her i ...

Eeeendelig....

...har søstra miHanne kommet hjem fra USA :-) 3 uker er lenge å vente, men når man venter på noe godt,venter man ikke forgjeves sies det...(ble noen gode klemmer ja!!!) En liten feriegave fra USA...

Land og strand rundt...

Denne ferien har jeg snust meg land og strand rundt, og opplevd så masse,at jegikke trengerflere opplevelser på veldig leeeenge, tror jeg.... Har vært flere steder i Sverige;i Borås, rundtomkring ...

Teltliv...

Ferden vår har nå gått videre, bådemedbil og enkjempestor båt,uttil ei storøy som heter Gotland. Her bor vi i telt helt ute ved det store havet... Om dagen koser jeg meg utenfor teltet, eller er ...

På reisepoter...

Akkurat som jeg trodde, så er jeg nå på reisepoter sammen med mamma og pappa... Jeg ble puttet i buret mitt bak i bilen, sammen med masse pakning,og så satte vi kursen for Gardermoen og avlevering...

God tur Hanne ;-)

De siste dagene har det kommet frem kofferter og bag'er her i huset,og det vet jeg jo så altfor godt hva betyr...Noen skal ut å reise!!! Jahaja, her på rommet til Hanne er det pakket og klart,så n...

Morgenvandring i by'n...

Et par dager denne ukahar jeg vært med mamsen min på jobb,hos "Papirpikene"som ligger i sentrum av Gjøvik.Og en av dagene hadde vi så god tid før vi skulle åpne,at vi tok oss en liten morgenvandrin...

Skoleferie...

Nå er det endelig skoleferie for barn og ungdom, ogfor meg betyr det besøk og litt ekstra oppmerksomhet... Jeg har fått et flott hjemmelaget kort fra Karen (9år),så det måtte jeg kose meg litt med...

Hagearbeid...

Å ha hage, er mye jobb...Man må plante, vanne, klippe plena, luke osv.Og med dette elendige sommerværet,er det ikke lett å få jobbet i hagen uten å bli våt i pelsen!!! Klar til innsats ;-) Mamsen...

Hagen min...

I helga har mamma hatt langfri, og vi har kost oss,både med turer og vært ute i hagen og lekt og slappet av :-) Tenkte ta dere med på en liten omvisning i hagen min jeg.... Her ved det nye gjerde...

Eiktunet...

Detteer en av mine absolutte favorittplasser å gå på tur... ...og her om dagen tok mamma meg med på sommerens første tur opp hit.Da går vi først gjennom skogen, hvor vi ofte går ellers om sommer...

Kompisbesøk...

I går hadde jeg besøk av min gode nabo og kompis LEO Kjekk kar, ikke sant?Leo er en 9 år gammel Golden Retriever,og den første hunden jeg fikk hilse på da jeg flyttet hit.Han var kjempesnill mot m...

Heisann :-)

Puh! Endelig litt tid til avslapning igjen...Mamma og pappa har vært nesten ei uke i syden og slikket sol,skjønner egentlig ikke at de gidder, men hver sin lyst!Dermedmåtte jeg holde orden på ungdo...

Fengsel eller frihet???

Er dette fengsel eller frihet tror du? Pappa har holdt på hele helga og snekret gjerder rundt tomta vår,der vi ikke hadde det fra før av, og med grind fra veien og inn i hagen.Er litt usikker på o...

Scrappe-bikkje...

På fredag pakket mamsen bilen full av altmulig rart, og puttet til slutt meg i buret mittbakerst, og kjørte avsted.Det viste seg at vi skulle på hytta vår på "scrappetreff",sammen med 4 av mammas p...

Blomster små....

Blomster små... Gule... Blå... ...titter opp av marken nå :-) Og jeg koser meg på tur i skogen, så ofte mamsen har tid...Det er liksom det som er ordentlig tur,det andre er bare sånne kjedelige...

Påskebesøk...

Plutseligher en dag fikk jegpåskebesøk på hytta, av Ronja,og menneskefamilien hennes også da såklart!Jeg hadde aldri hilst på henne før,men det gikk fint helt fra første stund :-)Her snuser vi litt...

Turnyter...

Det ble lange fine turer på meg i påskeferien, hvor jeg fikk løpe fritt også mye jeg bare ville, og nyte fjellet, været og den flotte utsikten.... Papsen og megsom nyter utsikten...Mamma, søstra m...

På sporet...

Sjekk her a' dere, masse spor i snøen... Vet dere hvem som har hoppet her?Jeg tror bestemt det må være * * * * * PÅSKEHAREN ;-)))Har du fått påskeegg av påskeharen?

Stand by!

Ja, sånn er det denne påsken...Pappa og jeg er "stand by" på hytta vår i Kvitfjell,mens resten av familien og diverse besøk kommer og går! Heldigvis for meg, såblir lange turer høyt prioritert,og ...

Helt TOPP...

Her ligger jeg henslengt og "leser" litt i ungdomsbladet TOPP.... Næmmen mamsen, se på dette her du,det står jo bilde av søstra mi Hanne i bladet... Dette må jeg sjekke ut litt nærmere... Hanne,...

Avskjed med snøen...

Selv om det bare er mars enda, er det snart helt bar bakkerundt huset vårt,noe som er veldig uvanlig her på østlandet...Jeg liker egentlig snøen veldig godt,så nå passer jeg på å nyte de siste 2 sm...

Søndagkos i vårsola...

Til tross for at mamsen hadde jobbehelg,ble det heldigvis tid til søndagstur,med etterfølgende kos i vårsola ute på verandaen. Nå er det snart helt bart for snø, og ganske tørt på plena,så jeg tok...

Levende reklame...

Mamma hadde kjøpt seg et nytt skilt,og gjett hvem som måtte gå rundt som levende reklame? Jada, jada, helt riktig gjettet, det var meg!Riktignok var jeglitt molefonken, men hva gjør man ikke for n...

Godlukt???

Nå har det begynt å bli vår i nabolaget,men detgjørdessverreat jegblir veldig møkkete når jeg erute på tur...Her om kvelden fikk jeg være med søstra mi på joggetur langs veiene her,og detmedførteså...

Gule bustehoder...

Kjenn det lukter VÅR av blomstene, sier mamma...Jeg for min del har ikke helt skjønt "greia" med disse små gule bustehodene i grøftekanten,som får mamma til å bli yr av lykke,og helt glemmer at sko...

Vinterferie :-)

Noen som har savnet meg? Neivel, da så.... :(Men jeg har ihvertfall hatt en fantastisk vinterferie.Har vært på hytta vår i Kvitfjell, sammen med familien min.Harvært fint utevær, så det har blitt ...

Matstasjon...

Her omdagen fikk jeg plutseligsnusen i noe merkelig ved en av stiene i skogen min...Hva i allverden er dette?Har det begynt å vokse brød på trær,eller er det dette som kalles "brødfrukt" ???Mamma s...

Gått glipp av noe gøy...

En litt furten hund:( Jeg fikk "seff" ikke bli med mamsen på jobb i dag,og gjett hvem somakkurat i dag hadde dukket opp for å hilse på meg der?Jo, selveste Ronja, ei snerten dvergschnauserfrøken f...

Litt skremt?

Jammen tror jeg mamsen ble litt skremt av det forrige innlegget mitt,sånn at hun tenkte seg om og tok til vettet, for i dag har vi vært på tur i skogen,og jeg fikk løpe løs sammen med Buster igjen:...

Ekstraordinær båndtvang?

Tror det må ha kommet noen regler om "ekstraordinær båndtvang for cockere" eller noe slik,for jeg må gå i bånd hele tiden, sukk!!!Passer meg skikkelig dårlig akkurat nå,siden jeg har masse uro ogut...

Ute på eventyr...

I dag har jeg vært ute på eventyr... Det hele startet med at mamma og jeg gikk en lang fin tur i skogen,sånn som vi pleier når mamma har fri.Det var nydelig vintervær, og jeg løp fritt på stieneog...